Blog
23
05
2011

Μικρά fitness tips

Από dimitranaskari 1

Αν νομίζετε ότι μόνο και μόνο επειδή έχετε βάλει την άσκηση και τη γυμναστική στο καθημερινό σας πρόγραμμα είναι αρκετό για να βρείτε τη χαμένη σας φόρμα και να χάσετε τα περιττά κιλά,μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσετε.  Υπάρχουν και μερικά μικρά μυστικά που θα σας βοηθήσουν να εκπληρώσετε τους στόχους σας και να αποκτήσετε ευρωστία και καλή διάθεση.

Ορίστε μερικά fitness tips:

  • Tρώτε καλά. Συχνά κάνουμε το λάθος να πιστεύουμε ότι καταναλώνοντας λιγότερες θερμίδες θα μας βοηθήσει να χάσουμε γρηγορότερα βάρος. Είναι, όμως, πολύ σημαντικό να έχουμε φάει ένα ισορροπημένο κολατσιό, πλούσιο σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες τουλάχιστον 2 ώρες πριν τη γυμναστική μας.
  • Να ξεκουράζεστε αρκετά. Δε χρειάζεται να το παρακάνουμε με τη γυμναστική, οι μύες θέλουν κι αυτοί να ξεκουραστούν. Αν επιθυμείτε να είστε active ακόμη τις μέρες που δε γυμνάζεστε  μπορείτε να πάτε μια βόλτα ή ακόμη και να κάνετε διάφορες δουλειές στο σπίτι.
  • Εστιάστε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Δεν είναι απαραίτητο να κάνετε εκατοντάδες επαναλήψεις σε κάμψεις ή ό,τι άλλο, εστιάστε στο να κάνετε τις ασκήσεις πιο αργά και πιο προσεκτικά και χωρίς να ‘κλέβετε’.
  • Συνδυάστε διαφορετικούς τρόπους άσκησης. Μην παραλείπετε να εναλλάσετε τη συχνότητα και την ένταση των ασκήσεων σας. Μπορείτε. επίσης, να δοκιμάσετε και καινούρια πράγματα ή να συνδυάσετε την πιο δυναμική αερόβια άσκηση με pilates ή yoga.
  • Να θέτετε ρεαλιστικούς στόχους. Δεν έχει κανένα νόημα να θέτετε στόχους, που είναι πολύ δύσκολο να πιάσετε. Κρατήστε ημερολόγιο με τους  ρεαλιστικούς σας στόχους και αφοσιωθείτε για να τους κατακτήσετε.
  • Μην ξεχνάτε να κάνετε stretching. Μην ξεχνάτε να κάνετε διατάσεις μετά από την άσκησή σας, θα σας βοηθήσουν να διώξετε την ένταση από τους μύες σας και θα νιώσετε πιο ανάλαφροι και ανακουφισμένοι.
  • Μην ξεχνάτε να πίνετε πολύ νερό. Για ένα πιο υγιές σώμα, για καλύτερη αντοχή και σφρίγος, πίνετε τουλάχιστον μισό λίτρο νερό πριν και μετά την άσκησή σας και μην ξεχνάτε να έχετε ένα μπουκαλάκι πάντα μαζί σας στο γυμναστήριο. Προσπαθήστε, επίσης, να πίνετε νερό μόλις ξυπνάτε το πρωί και να έχετε πάντοτε στο γραφείο σας ένα ποτήρι νερό.
  • Να είστε 100% αφοσιωμένοι στην άσκηση. Αφήστε όποια άγχη και ανησυχίες στα αποδυτήρια. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να χαλαρώσει, κλείνοντας τα μάτια και κάνοντας αναπνοές για μερικά λεπτά στην αρχή του προγράμματός σας και απολαύστε τη συνέχεια.

[twitter-follow screen_name=’modusvivendi_gr’ button_color=’grey’]

Σχετικά posts

Συντάκτης: dimitranaskari

Comment
1
fotakou

Ωραία tips τα οποία όλοι λίγο πολύ τα ξεχνάμε.Επίσης στο κομμάτι του stretching,καλό θα ήταν όποιος μπορούσε να έπαιρνε ένα μπαλάκι του τένις και να προσπαθούσε να χαλαρώσει κάποια σφιχτά σημεία,τα γνωστά trigger points.Ετσι θα γινόταν καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στο συγκεκριμένο σημείο με αποτέλεσμα να νοιώσουμε καλύτερα

Leave a reply